Денис Гриньов
Віце-президент з освітніх питань, Head of EРАМ University in Ukraine
Платформа надає новий рівень деталізації результатів навчання, які корисні як викладачу, так і студенту. Викладач може використати рекомендації від індустрії для вдосконалення програми навчання, а студент зможе вже з першого курсу працювати над побудовою успішної карʼєри в ІТ.
Дмитро Охріменко
co-founder та CEO CyberBionic Systematics
Протягом понад 10 років ми використовуємо онлайн тестування і сертифікацію в освітніх програмах ITVDN та CyberBionic Systematics, і переконані, що це стимулює студентів – кожен прагне побачити, що його знання відповідають вимогам сучасних IT компаній.
Антон Чорний
Co-Founder та CEO GoIT
Тільки орієнтована на запити роботодавців освіта може бути результативною. Створена практиками програма Core Skills допоможе кожному студенту відслідковувати зміни вимог до початківців, реально оцінювати свій поточний рівень та скласти план подальшого розвитку.
Євген Сакало
Екс-керівник університетської програми GlobalLogic в Україні
Практичні рекомендації від IT-бізнесу щодо фундаментальних дисциплін, які будуть вивчатися в університетах для підготовки нової генерації айтівців – це реальний вплив індустрії на якість, конкурентність та сучасність вищої технічної освіти в Україні. Експерти навчальної платформи GlobalLogic Education із задоволенням долучилися до цього проєкту.
Андрій Перемийбіда
Talent Acceleration Center Director, SoftServe
Чудова ініціатива як для ініціативного студента так і для прогресивного викладача: знайдіть своє місце для зростання у просторі технологій!
Iван Веркалець
співзасновник та CTO, COAX Software
Ми підготували рекомендації від представників індустрії, завдяки яким студенти зможуть перевірити актуальність своїх знань, а викладачі прикладну складову предметів. Це допоможе пришвидшити оновлення програм та покращити якість базових знань, які потребують на ринку.
Роман Апостол
co-founder та CEO Mate academy
На ринку праці часто обговорюється складність конкуренції серед Junior-фахівців, але чіткі стандарти та вимоги до навичок джуніорів — відсутні. Завдяки цьому проєкту ми хочемо комплексно сфокусуватись на вирішені даної проблеми. Зокрема, допомогти студентам мати розуміння про очікування від Junior-фахівців. З іншого боку, плануємо налаштувати співпрацю з викладачами для коригування ними навчальних програм відповідно до реального запиту роботодавців, тим самим посилюючи підготовку студентів, як майбутніх розробників.